FUTURE?!

Jenny

vilken lycklig liten familj vi kommer va

00:55Rebecca

jaaa!!

din son kommer ta din dotters oskuld...och jag kommer inte ha några som helst problem med det

MIN!!!

menade jag

00:56Jenny

hahah, jag tänkte bara UUUH

helvete vad snygga barn DOM TVÅ kommer få

00:56Rebecca

menart!!!

00:56Jenny

ska jag eller du ha en dotter?

00:56Rebecca

JAG

00:57Jenny

DU

hon kommer bli en slaaaampa

00:57Rebecca

måste föra över mitt shoppingberoende, stor risk att han blir bög om jag ahr en son

00:57Jenny

hahahah

sant

 

 

Jag och Jenny pratar lite framtidsplaner på FB!


Kommentarer
Postat av: jenny!

BAAAH åååh vad jag saknar dig, mig, OSS!! Ååh, sommaren 08!!! När du och jag var paaaarET!!!

2010-02-15 @ 07:22:42
URL: http://jennypalmenas.blogg.se/
Postat av: Svahnisss

alla har den jackan! och jag tänkte

"ah jag ska inte vara sämre!"

klart vi är tvillingar blonda och

likadan jacka- finns det nån som har

fler likheter än vi?!?!

2010-03-20 @ 16:57:52
URL: http://martinasvahnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0