SEN MÅNDAG, TIDIG TISDAG

Ja, vad säger man att tiden är? Jag tycker att det är sen måndag.
Min måndag bestod av ledighet, så jag utnyttja detta och sov till 13 sen ringde Emma.
Tog mig då till soffan där jag lyckades hålla ögonen öppna i ca 23 min sen sov jag mer..16.30 ungefär.

Runt 20 tog jag mig in till Falköping och drog ut på en promenad. Jag, Lady GaGa och miss Taylor Swift körde en runda som tog ca timman, var nästan så jag småsprang så som super-walkarn Elin Gustafsson gör, kommer dock nog inte komma upp till hennes nivå.

Kolla även på "Glamourama" som sänds på TV3play. Man får följa tre flickor som bloggar, som alla andra flickor i landet, och ja, det kändes som ett dåligt svenskt försök av tv-serier som The Hills eller The City.. men kommer följa det ändå bara för att.

Nu ligger jag på golvet med benen på sängen och rätar ut ryggen, känner redan av dagens skräll, så detta får jag ta som ett tecken, Rebecca Gustafsson..TRÄNA FÖR FAN DIN OTRÄNADE JÄVEL!!

Dom orden får avrunda denna dag,
nu ska jag se några avsnitt av "The Big Bang Theory" sen nana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0