the one and only.

Eftersom rebecca gustafsson inte är jättebra på att uppdatera själv så ska jag berätta vad som händer i hennes liv just nu.

just idag är hon med oss andra tjejer och lagar samt äter tacos, mest äter givetvis.. helst innan maten är klar. när hon väl äter så brukar prata med munnen full av mat men då är det nästan ingen som förstår henne. hon brukar spendera sina kvällar med oss tjejer.. om inte så är hon med sin make för tro det eller ej men rebecca har faktiskt hittat sig en mysig man. trevligt för henne.. där spenderar hon sina nätter och det börjar samlas damm på hennes egna säng så hon kanske bör överväga att byta lakan snart.

minst en gång i veckan festar vi allihopa och förhoppningsvis kommer rebecca ihåg en del av det iallafall. studenten kommer hon inte ihåg alls men det är inte mycket att göra åt det för det är smällar hon får ta. Det är ju faktiskt sommar så det är okej.. Hon är väldigt omtyckt av sina vänner också och det för att hon alltid är glad förutom när hon och jag har våra djupa stunder då kan det blir sorgligt.

Ibland händer det att jag och Rebecca tar bilen och åker i ca en timme och bara pratar och skrattar och skrämmer upp varann. vi går även och kollar på fotboll emellanåt, alla tjejerna då givetvis. vi har kul ihop!

för alla som undrar så mår Rebecca förhållandevis bra, hon jobbar och tjänar pengar och den 26 juli ska hon ta upp sin bloggkarriär så håll ut mina kära vänner.. håll ut!!!

Och till Rebecca från mig; Du är grym beccis, vet inte vad jag ska göra när du åker.

PUSS SOFIE :)

Kommentarer
Postat av: ELIN

TACK sofie!!! äntligen nån som tar tag i denna blogg. men vem är mannen? va va vaaaa?

2010-06-15 @ 04:58:16
URL: http://elingustafsson.blogg.se/
Postat av: jen

Härligt jobbat Sofie!!

2010-06-15 @ 05:46:04
URL: http://jennypalmenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0